elshawq
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

elshawq

حنين الشوق

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عاوز تضحك معانا ادخل احلى نكت

كاتب الموضوعرسالة
حنين الشوق
مشرف
مشرف
حنين الشوق

أعلام الدول : عاوز تضحك معانا ادخل احلى نكت Eg10
الهوايات : عاوز تضحك معانا ادخل احلى نكت Readin10

عاوز تضحك معانا ادخل احلى نكت Empty
مُساهمةموضوع: عاوز تضحك معانا ادخل احلى نكت   عاوز تضحك معانا ادخل احلى نكت Icon_minitimeالأربعاء 21 مايو 2008, 19:52

مرة واحد صعيدى دخل محل اجهزة كهربائية دخل وقال سلام عليكو التليفزيون دة بكام رد الراجل وقالة

امشى من هنا مش بنبيع لصعايدة الصعيد اتغاظ وصمم انة لازم يشترى التليفزيون راح حلق شنبة ولبس بدلة ودخل وقال مساء الخير لو سمحت بتبيعو التليفزيون دة بكام الراجل قالة امشى مش بنبيع لصاعيدة الصعيدى قفلت معاه انة لازم يشترى التليفزيون لبس نقاب وراح للراجل وقالة مساء الخير يا اخى بكام تبيعون هذا التليفزيون ردا الراجل وقالة امشى مش بنبيع لصاعيدة راح الصعيدى قلع النقاب وقالة انت بتعرفنى ازاى قالة عشان دى غسالة اتوماتك مش تليفزيون Laughing

فلاح كل ما يحط حشيش للبقرة تاكله الفرخة ..قلها اذا اكلتيه تانى
هنتف ريشك واحطك فى الافص .. راحت الفرخة واكلت الحشيش فنتف ريشها وحبسها فى القفص شافها الديك عريانة فى القفص سألها دعارة؟ ردت! لا حشيش Laughing

مره اتنين مساطيل عايزين يولعو سجاره ومش معاهم كبريت فا راح واحد من لاتنين قال

للتانى انزل هات كبريت نزل وسئل فا ملقاش غير ولاعه فا طلع فاقله عيب تنمرنى مالقتش غير ولاعه قله انت غبى ما الولاعه هى هى الكبريت قله طيب فا نزل يجيب ولاعه ملاقاش فا طلعله وقله ما لاقتش غير كبريت قله انت غبى اطفى الشمعه ونام
Laughing
مرة اتنين مجنين وقفين فوق عمارة وكان فى عربية حلويات معدية فالمجنون الاول بيقول للتانى

نط هتلنا حلويات فنط مات الناس اتلمت عليه فالمجنو الى فوق اله يغبى قلتلك هتها مش توزعها Laughing

سواق تاكسي قعدت جنبه بنت حلوة قوي قاللها : تعرفي تسوقي؟

قالتله : لأ
قالها : أنا تسوقي Laughing

عاوز تضحك معانا ادخل احلى نكت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-